90kontotransparent

Årsredovisning 2017

easy2

Cancerhjälpens årsredovisning 2017 finns nu att läsa och ladda ner.

Cancerhjälpen har sedan december år 1999 ett 90-konto
vilket innebär att föreningen är godkänd av Svensk Insamlingskontroll.
Det är Svensk insamlingskontroll som granskar alla insamlingsorganisationer
med 90-konto så att de insamlade kronorna används till rätt ändamål.
Cancerhjälpens 90-konto är: Pg 90 04 37-5 och Bg 900-4375.

button las mer

En stark fighter
Vänner

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.cancerhjalpen.se/

Mest lästa

Hur hamnade jag här, hur kunde det bli såhär?   Jag var verkligen så lyckligt lottad....
7915 Hits
Försäkringskassan tyckte att jag skulle börja jobba. Tanken på att kunna jobba fanns inte i min...
6771 Hits
 -För bröstcancer är du alldeles för ung för att få, sa hon.Jag sitter här nu med två bortopere...
6520 Hits

Filtrera på tag

2019.png

Telefon: 08 - 612 42 42

Hemsida: www.cancerhjalpen.se

E-post: info@cancerhjalpen.se

Organisationsnummer: 816000-5958

Integritetspolicy - GDPR

Adress

Sandhamnsgatan 62

Plusgiro:  90 04 37-5

Bankgiro: 900 - 4375

90konto1

2019.png
info@cancerhjalpen.se
www.cancerhjalpen.se
Sandhamnsgatan 62, 115 60 Stockholm
Org.nr: 816000-5958
Copyright © Cancerhjälpen 2020. Alla rättigheter reserverade.