90kontotransparent

Årsredovisning 2017

easy2

Cancerhjälpens årsredovisning 2017 finns nu att läsa och ladda ner.

Cancerhjälpen har sedan december år 1999 ett 90-konto
vilket innebär att föreningen är godkänd av Svensk Insamlingskontroll.
Det är Svensk insamlingskontroll som granskar alla insamlingsorganisationer
med 90-konto så att de insamlade kronorna används till rätt ändamål.
Cancerhjälpens 90-konto är: Pg 90 04 37-5 och Bg 900-4375.

button las mer

En stark fighter
Vänner

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.cancerhjalpen.se/

Mest lästa

En födelsedag till mot alla odds.  För 5 år sedan fick jag min dödsdom....
9949 Hits
Hur hamnade jag här, hur kunde det bli såhär?    Jag var verkligen så lyckligt lottad....
9046 Hits
Försäkringskassan tyckte att jag skulle börja jobba.  Tanken på att kunna jobba fanns inte i mi...
7670 Hits

Filtrera på tag

Mest lästa

En födelsedag till mot alla odds.  För 5 år sedan fick jag min dödsdom....
9949 Hits
9046 Hits
7670 Hits
2019.png

Telefon: 08 - 612 42 42

Hemsida: www.cancerhjalpen.se

E-post: info@cancerhjalpen.se

Organisationsnummer: 816000-5958

Integritetspolicy - GDPR

Adress

Sandhamnsgatan 62

Plusgiro:  90 04 37-5

Bankgiro: 900 - 4375

90konto1

2019.png
info@cancerhjalpen.se
www.cancerhjalpen.se
Sandhamnsgatan 62, 115 60 Stockholm
Org.nr: 816000-5958
Copyright © Cancerhjälpen 2021. Alla rättigheter reserverade.