På Cancerhjälpen arbetar alla under samma tak och har ett nära samarbete.
Styrelsen kan därmed på ett enkelt sätt förmedla sina tankar och beslut gällande Cancerhjälpens riktlinjer och hur verksamheten skall bedrivas.
Alla berörda parter finns på plats i lokalen på Roslagsgatan i Stockholm.

Cancerhjälpen bedriver sin verksamhet med en deltidsarbetande ordförande som har det övergripande ansvaret för Cancerhjälpens verksamhet och ekonomi.

Kansliet består av tre heltidsanställda, varav två personer som ansvarar för kansliets dagliga rutiner som tex. handläggning av bidragsansökningar och den tredje personen ansvarar för bokföring och löner.

Dessutom består Cancerhjälpen av tio deltidsanställda telefonombud. Flera utav telefonombuden har arbetat många år med Cancerhjälpens insamling, vissa utav dem i mer än 10 år.
I och med detta har det skapats en nära kontakt mellan givare och telefonombud.

Vi har för närvarande inga lediga kontorstjänster.
En spontanansökan med CV och personligt brev är alltid välkommet till: kansli@cancerhjalpen.se

Extra arbete på Cancerhjälpens telefoninsamling finns – lämpligt för pensionärer.
Skicka ett mail till oss så berättar vi mer: kansli@cancerhjalpen.se

3